سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح سخن یار مهربان در کرمان

طرح «سخن یار مهربان» به منظور جلب مشارکت‌های عمومی و ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی شهروندان، با هدف پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اقدامات خوب در حوزه معاونت اجتماعی پلیس، برنامه ریزی برای جلب مشارکت مردم و یاد آوری نقش آنان در حوزه مسائل اجتماعی مرتبط با نظم و امنیت است.

او افزود: بر همین اساس، پلیس برای ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی شهروندان و پشگیری از اینکه قربانی جرم نشوند، اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرحی تحت عنوان "سخن یار مهربان" کرده است.

سردار ناظری با اشاره به فعالیت چندین کمیته تخصصی در این طرح تصریح کرد: کمیته تولید محتوا متشکل از کارشناسان انتظامی و آموزش همگانی پلیس با رصد جرائم و آسیب ها، محتوای مورد نیاز را تولید و برای طراحی و انتشار در اختیار سایر کمیته‌ها می‌گذارند.

او بیان داشت: در مرحله اول، ۳ هزار پوستر رنگی لمینت شده با موضوع پیشگیری از سرقت در قالب استند تهیه و با تعامل اصناف در پیشخوان فروشگاه‌ها در معرض دید عموم گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در نظر است متناسب با موارد استخراج شده در کمیته تولید محتوا از ظرفیت سایر نهاد‌های برون سازمانی و فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف این طرح استفاده شود.

سردار ناظری تاکید کرد: ابعاد مختلفی را برای گسترش اجرای این طرح، اعم استفاده از بیلبورد ها، تولید کلیپ، تولید انیمیشن و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای بالا بردن سطح آگاهی مردم در نظر گرفته ایم که در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا و قطع شدن ارتباط چهره به چهره کارشناسان آموزش همگانی پلیس با مردم، تصمیم بر این شد که به شیوه‌های دیگری در کنار مردم باشیم.

سردار ناظری ابراز امیدواری کرد: مردم ضمن توجه بیشتر به هشدار‌ها و تذکرات پلیس، مجرمان را ناکام بگذارند و پلیس را در تامین نظم و امنیت بهتر در استان کرمان یاری کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.