سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع لباس گرم میان نیازمندان در اندیمشک

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک از توزیع لباس گرم میان خانواده‌های آسیب پذیر و افراد دوره گرد در این شهرستان خبر داد.

امین نیل ساز سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعضا کانون جمعیت هلال احمر این شهرستان با توجه به شیوع کرونا و پاندومی آن و ممنوع بودن حضور در این مرکز، بسته های لباس گرم تهیه و با توجه به سرمای شدید هوا میان خانواده‌های آسیب پذیر و افراد دوره گرد سطح شهر توزیع کردند.

او افزود: این بسته‌ها شامل ۷عدد گرم کن دخترانه و پسرانه، ۳۱ دست جوراب،۱۰ عدد کلاه و ۱۰ عدد  گرم کن بودند که در سطح شهر اندیمشک و منطقه الوار گرمسیری این شهرستان توزیع شدند.

نیل ساز اظهار کرد: با توجه به سرد شدن هوا و نوع فعالیت پاکبانان شهرداری اندیمشک در ساعات مختلف شبانه روز و نیاز این عزیزان به البسه گرم، دانشجو‌های کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، اقدام به تهیه و اهدای البسه گرم به پاکبانان کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک بیان داشت:به منظور پاسداشت مقام و منزلت پرستاران که مدافعان و رزمندگان خط مقدم سلامت ایران هستند، اعضا جوان هلال احمر از زحمات کادر درمان و به ویژه پرستاران که در این روز‌های سخت از جان مردم محافظت می‌کنند، تشکر و قدردانی و شاخه گل به رسم یاد بود به این مدافعان سلامت اهدا شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.