سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان اندیمشکی جایزه بهترین فیلم مستند را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: کارگردان این شهرستان توانست جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره جهانی ایتالیا را کسب کند.

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فیلم مستند اسفوماتو ساخته امیرعلی میردریکوند که به ششمین دوره جشنواره جهانی راه یافته بود، با اعلام داوران این مسابقه، جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره ایتالیا را به خود اختصاص داد.

او افزود: این جشنواره در ماه نوامبر در شهر ناپلی ایتالیا برگزار شده و به دلیل مشکلات پاندومی اختتامیه آن برگزار نشده بود، در ۱۹ دسامبر برندگان بخش‌های مختلف خود را اعلام کرد که فیلم اسفوماتو به عنوان بهترین فیلم مستند این جشنواره جهانی اعلام شد.

بازگیر تصریح کرد: این پنجمین جایزه بین المللی اسفوماتو است و تا به حال به بخش مسابقه بیش از بیست جشنواره جهانی در کشور‌های مختلف راه یافته است و همچنین این کارگردان اندیمشکی توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم هند را برای فیلم مستند اسفوماتو دریافت کند.

خلاصه فیلم مستند اسفوماتو برشی از زندگی یک خانواده روستایی است که فرزند ارشد آن‌ها در امور زندگی بسیار با آن‌ها همکاری می‌کند، ولی در ادامه با مشکلات و موانعی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.