سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود ۶۲ درصدی پرستار در بیمارستان‌های تربت جام

مدیر پرستاری بیمارستان‌های سجادیه و مهر مادر تربت جام گفت: کمبود ۶۲ درصدی پرستاران نسبت به استاندارد کشوری و شرایط سخت کاری پرستاران در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،طاهره محمدی مدیر پرستاری بیمارستان‌های سجادیه و مهر مادر تربت جام گفت: در شرایط کمبود نیرو، دو سوم کادر پرستاری ما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به مرخصی استعلاجی رفتند و ما با شرایط سختی شیفت‌ها را جایگزین کردیم.

او افزود: در تربت جام ۱۷۵ پرستار داریم و کل کادر پرستاری ما شامل پرستار و رشته‌های زیر مجموعه ۳۰۰ نفر است که از زمان شروع بیماری کرونا تا کنون، حدود دو سوم کادر به کرونا مبتلا شده اند و این بیماری را پشت‌سر گذاشته اند و در حال حاضر هیچ پرستار مبتلا به کرونا در شهرستان نداریم.

مدیر پرستاری بیمارستان‌های سجادیه و مهر مادر تربت جام ادامه داد: پرستاران یک برنامه منظم برای خود و خانواده های‌شان به دلیل شیفت کاری در طول شبانه روز و محروم بودن از تعطیلات رسمی ندارند و اکنون به دلیل ویروس کرونا مجبور به پوشیدن لباس‌های حفاظت فردی هستند که بسیار گرم و طاقت فرسا است.

محمدی بیان کرد: بیشتر کارکنان ما واقعا خسته شدند و از مردم انتظار دارند توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند و شرایط سخت کاری پرستاران و کادر درمان را درک کنند.


انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.