سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس باشگاه فوتبال بابا نوئل چه کسی است؟/ تیمی محلی با حال و هوای کریسمس

باشگاه فوتبال بابا نوئل امسال فقط در یک لیگ محلی بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رالف ووندرلیخ ۴۳ ساله و آلمانی، باشگاه فوتبال بابا نوئل را اداره می‌کند. او یکی از معروف ترین روسای فوتبال جهان است.

به نقل از رسانه‌های اروپایی، ووندرلیخ درباره مدیریت خود در باشگاه بابا نوئل، اظهار داشت: وقتی باشگاه فوتبال بابا نوئل به من پیشنهاد داد، خیلی نیازی به فکر کردن نداشتم. اگر شما هم مثل من کریسمس را دوست داشته باشید، این تیم مناسب خواهد بود. اینجا در تمام سال حال و هوای کریسمس وجود دارد. طبیعی است که بابا نوئل به طور رسمی رئیس نیست اما همه می‌دانند که او باشگاه را اداره می‌کند.

او در ادامه بیان کرد: رووانیمی ۶۳۰۰ نفر جمعیت دارد. این منطقه شبیه آخر دنیا است. تیم اصلی این منطقه ماه نوامبر از دسته اول فوتبال فنلاند به دسته پایین تر سقوط کرد. تیم بابا نوئل برای بازیکنانی است که نمی‌توانند در سطح بالا بازی کنند اما طرفدار حال و هوای کریسمس هستند. سال گذشته آن‌ها در دسته پنجم فوتبال فنلاند بازی کردند اما بعد از مدتی از لیگ کنار کشیدند و امسال تنها در یک لیگ محلی، فوتبال ۸ به ۸ بازی می‌کنند.

او اضافه کرد: برای من خیلی مهم است که مردم بدانند بابا نوئل فقط اسم رسمی باشگاه نیست، بلکه شامل کل روح بابا نوئل و ارزش‌های کریسمس است. من تمام تلاشم را می‌کنم که تمام مردم دنیا بدانند این باشگاه کوچک و مثبت فوتبال در شمال فنلاند، نماینده بابا نوئل است.
بازی کردن در لاپلاند سختی‌های خودش را دارد. در این منطقه ممکن است زمین از اکتبر تا آوریل پوشیده از برف باشد، بسیاری از بازیکنان مجبور هستند برای حضور در مسابقات و حتی تمرین، مسافتی طولانی را طی کنند.

ووندرلیخ در ادامه اظهار داشت: یک بار برای حضور در مسابقه‌ای ۱۴ ساعت سفر کردم. فوتبال بازی کردن در لاپلاند تعهد بزرگی را می‌طلبد. در این منطقه بازیکنان کمی وجود دارند اما بسیار متعهد هستند. اینجا خیلی راحت هستم. روشنفکری در این باشگاه نمایان است و اینجا بود که فهمیدم چقدر به کریسمس علاقه‌مند هستم. در آلمان با عشق به کریسمس بزرگ شدم، اما اینجا آن را زندگی می‌کنم و بخشی از سنت آن شده‌ام.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.