سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۴۲۰ نفر نیروی راهداری به محور‌ها و گردنه‌های برف گیر اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اعزام ۴۲۰ نفر نیروی راهداری به محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان اردبیل خبر داد.

کلیم الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: امروز همزمان با روز راهدار ۴۲۰ نفر از نیرو‌های راهداری در قالب طرح زمستانی به محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان اردبیل اعزام شدند.

او از آمادگی کامل۸۰ اکیپ با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۲۰ نفر نیروی راهداری برای انجام عملیات زمستانی خبر داد و گفت: ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خدمات شبانه روزی به مردم ارائه می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ذخیره سازی ۲۸ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها جهت عملیات زمستانی خبر داد و افزود: استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه دارد و راهداران شبانه روزی در حال حفاظت و نگهداری از این سرمایه ارزشمند ملی هستند.

وثوقی از هوشمند سازی جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۶۶ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت، مجموعا ۱۳۳ سامانه هوشمند در جاده‌های استان فعال است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.