سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید دادگستری شهرستان روانسر معرفی شد

یحیی نجفی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان روانسر معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خلیل یزدانی معاون حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه گفت : احقاق حق، اقامه عدل و عدالت، مردمداری و خدمت رسانی مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.

او گفت : تسهیل در کار مردم به ویژه رفع موانع تولید و توجه به اشتغال از جمله اموری است که قوه قضاییه برای آن تلاش می‌کند.

یزدانی افزود: باید با بهره گیری از سایر ظرفیت ها، مشکلات مردم را قبل از ورود به محاکم قضایی خاتمه داد.

معاون حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه افزود: یکی از اولویت‌های دستگاه قضا توجه به حبس زدایی است چرا که زندان جای ورود هر فردی نیست.

یزدانی ادامه داد: انتقال محکومین به زندان‌ها فقط با هدف اصلاح صورت می‌گیرد و هرچه زندان‌ها خلوت‌تر باشد زمینه اصلاح فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: با همراهی مردم و همدلی مسوولین شهرستان به ویژه اعضای شورای تامین، امنیت قابل قبولی در این شهرستان حاکم است.

سعدی مصطفی زاده افزود: در روانسر مشکل و دغدغه امنیتی نداریم و برای کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز دارد با انسجام بیشتری ورود کنیم.

او ادامه داد: در اتفاقات اخیر که در روز‌های گذشته در کرمانشاه اتفاق افتاد، نهاد‌های نظامی و امنیتی و به ویژه دستگاه قضایی هوشمندانه و بسیار خوب عمل کردند که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار روانسر گفت: دستگاه قضایی ثابت کرد در برخورد با این گونه متخلفین هیچ اغماضی ندارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.