سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای احترام بانوی دونده آبادانی به مدافعان سلامت

بانوی دونده آبادانی در روز پرستار به منظور قدردانی از کادر درمان به آنها ادای احترام کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد اروند در روز پرستار و به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت بی ادعا یک برنامه ویژه با حضور مژگان منوچهری یکی از بانوان دونده که جزو پیشکسوتان ملی این رشته  ورزشی نیز به شمار می رود برگزار کرد.

 در این مراسم این بانوی دونده از بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر تا بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان مسافتی حدود ۱۵ کیلومتر را دوید.

حسین حمیدپور، رئیس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد اروند در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: پرستاران و به صورت کلی جامعه پزشکی شهرستان از همان روز اول شروع پاندمی کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری در حال فعالیت بودند.

او افزود: پرستاران و جامعه پزشکی در این ایام در کنار همه اقشار جامعه قرار گرفتند و با از خودگذشتگی  در راه سلامت مردم گام برداشتند و به عنوان مدافعان سلامت معرفی شدند.

حمید پور تصریح کرد: هیات همگانی منطقه آزاد اروند آمادگی هرگونه حرکت در راستای تقدیر از شهروندانی که توصیه های بهداشتی را رعایت می کنند را در اختیار دارد. امیدوار هستیم در این ایام همشهریان گرامی در خانه بمانند و با برگزاری مراسمات دورهمی جان خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

او در ادامه عنوان کرد  برگزاری چنین حرکت ورزشی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت را حاصل  تلاش ورزشکار خوب منوچهری بانوی دونده و دبیرهیات ورزش های همگانی منطقه آزاد اروند علمدار کاظمی وتیم پر تلاش وی  دانست.

در ادامه این برنامه مژگان منوچهری، بانوی دونده آبادانی گفت: پیش از اینکه این حرکت ورزشی را انجام دهم مدت ها به آن فکر می کردم و در انتها روزی بهتر از روز پرستار را مناسب این حرکت ندیدم. امیدوار هستم با این فعالیت ورزشی بتوانم کوچکترین ذره ای از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران را جبران کنم.

این پیشکسوت ورزش دوی استقامت کشور، هدف و انگیزه خود برای اجرای این برنامه، توصیه به شهروندان برای ورزش کردن و حفظ سلامتی دانست و افزود: همیشه در زندگی ورزش را سرلوحه خود قرار دادم و تمایل داشتم به نوعی هم حافظ سلامت خود باشم و هم الگویی برای جوانان به ویژه بانوان باشم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.