سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام کرونایی آمار ازدواج در استان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی فتح میر محمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: در ایام کرونایی در بحث طلاق و خودکشی آمار کاهشی بوده، ولی ازدواج افزایش داشته است.

میر محمدی افزود: وزارت کشور قبل از همه سازمان‌ها در زمینه آسیب‌ های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا به مراکز استان‌ها دستورالعملی را ابلاغ کرد و به این منظور جلساتی در هیات اندیشه ‌ورز اجتماعی با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه برگزار شد.
 
او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ارتباطات و تعطیلی مناسک و مناسبت‌ها یکی از مواردی که باعث نگرانی و ایجاد فشار‌های روانی بر خانواده‌ها بوده موضوع تدفین اموات کرونایی است.
 
میرمحمدی با اشاره به اینکه نهاد‌های مختلف می‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح نقش بسزایی در کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشند، گفت: سازمان آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کند و علاوه بر بحث آموزش موضوع فرهنگ ‌سازی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی را نیز در این شبکه بگنجاند.
 
او افزود: بروز آسیب‌های اجتماعی عوامل متعددی نظیر علل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی دارد و همه دستگاه‌ها باید در آسیب‌شناسی و ایجاد زیرساخت‌های لازم مشارکت فعال داشته‌باشند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.