سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل آورده نقدی در مهاباد

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد از تمدید مهلت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل آورده نقدی تا جمعه ۵ دی خبر داد.

کریمی رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مهلت متقاضیان مسکن ملی تا جمعه ۵ دی برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، اما در پرداخت آورده نقدی خود دچار مشکل بودند تمدید شد.

کریمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکن ملی در آذر آغاز شد، افزود: بعد از پالایش ۶ هزار و ۶۰۰ متقاضی ثبت‌نام کننده، ۷۸۰ متقاضی وجه اولیه به مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: کارگزاری اجرای طرح اقدام ملی بنیاد مسکن در مهاباد، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تعیین شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی در پنج قطعه زمین شهر‌های ارومیه و مهاباد با ظرفیت یک هزار واحد آغاز شده است.

کریمی گفت: نقشه‌های فاز اول تهیه شده، تجهیز کارگاه و آزمایش‌های ژئوتکنیک انجام شده است و تا پایان امسال اگر مشکلی پیش نیاید فونداسیون پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

او اضافه کرد: به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود در شهر‌های ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار، شاهین دژ، نقده و سیه چشمه اجرا می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد از متقاضیان خواست جهت پیگیری درخواست‌ها به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.