سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد مطرح کرد؛

بی عدالتی در توزیع تخت‌های بیمارستانی در برخی از استان‌های کشور

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: در برخی از استان‌های کشور شاهد بی عدالتی در توزیع تخت‌های بیمارستانی هستیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیا در مراسم بازدید از مراحل ساخت بخش جدید بیمارستان شهدای تجریش با بیان اینکه امروز شاهد جانفشانی‌های پرستاران و کادر درمان در کشور هستیم، گفت: در شرایط شیوع کرونا در کشور پرستاران و کادر درمان تاکنون توانسته‌اند، اقدامات بسیار چشمگیری را در کنترل این ویروس انجام دهند.

تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش در آینده نزدیک

او ادامه داد: ایثار و از جان گذشتگی کادر درمان در این دوران یاد آور ایثار و مقاومت‌های حضرت زینب(س) در کربلا است.

محمد با بیان اینکه به علت شیوع این بیماری بسیاری از خانواده‌های کادر درمان و پرستار درگیر شده‌اند، گفت: این عزیزان با یک شهامت مثال زدنی و بی نظیر تاکنون توانسته‌اند مقاومت کنند.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه باید تمامی مردم ایران با عزمی جزم بتوانند در برابر مشکلاتی که استکبار جهانی ایجاد کرده است، مقاومت کنند، گفت: تحریم‌ها هم در این شرایط مشکلات بسیار زیادی ایجاد کرده و از سوی دیگر در این شرایط مقابله با کرونا خود نیازمند تمهیدات بسیار زیادی بوده که با همت تمامی مردم کشور توانستیم از این مشکلات گذر کنیم.


بیشتر بخوانید


محمد توضیح داد: قرارگاه خاتم الانبیا خود تاکنون توانسته قدم‌هایی را در این حوزه بردارد و در حوزه بهداشت و درمان کشور هم در حوزه تجهیز تخت و ساخت مراکز جدید بیمارستان اقدام کند.

او با بیان اینکه کشور ایران در حوزه تخت در مقایسه با کشور‌های خارجی و حتی منطقه با کمبود شدید روبه‌رو است، افزود: براساس آمار و ارقام در حوزه تخت بیمارستان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستیم و همین کمبود باعث شده که با یک بی عدالتی و عدم توازن تخت در برخی از استان‌ها روبه‌رو شویم.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند که وضعیت تهران در حوزه تخت بیمارستان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است، گفت: طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم تهران هم در حوزه تامین تخت بیمارستان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بوده است.

محمد با اشاره به اینکه از سنوات گذشته و طبق توافقی که انجام دادیم مقرر شده بود که ۱۱ هزار تخت بیمارستان را تامین کنیم افزود: با برگزاری جلسات جدید و طبق توافق نهایی، قرار شد ۷ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی را تامین کنیم که تاکنون از این تعداد ۱ هزار تخت را تامین کرده‌ایم.

او با بیان اینکه آخرین بیمارستانی که تامین کرده‌ایم بیمارستان پوست رازی بود که ۱۶۰ تخت بیمارستانی برای آن‌ها تامین کرده‌ایم، افزود: یک ساختمان جدید هم در بیمارستان پوست رازی تکمیل شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون هم در حال تکمیل ساختمان جدید در بیمارستان شهدای تجریش هستیم که سعی خواهیم کرد تا پیش از اوج گیری موج چهارم کرونا بتوانیم آن را تکمیل و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.