سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به خواسته های معلمان حق التدریس آبادان

امام جمعه آبادان بر لزوم توجه جدی و ویژه به خواسته های معلمان حق التدریس آبادان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان دیروز در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه قرآنی و علمی، آموزشی آبادان که در محل دبیرستان شاهد پالایشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) هم مبلغ دین و قرآن بود و هم ضمن پرستاری از حضرت امام حسن(ع) در روز عاشورا، رسالت تربیت فرزندان را پس از واقعه ی عاشورا را برعهده داشت.

او افزود: دشمنان تمامی ابزارها و امکاناتشان را برای انحراف جوانان به کار گرفته اند و می کوشند تا در بستری مناسب و ارزان که در هر خانه وجود دارد و با شناختی که از سلایق ما دارد، برنامه هایش را در فضای مجازی طراحی کند تا بتواند از این لشکر مخلص امیرالمومنین یک نفر را پیاده کند.

به گفته ی او برای دو حوزه خانواده و جوانان برنامه های مفصل و متنوع را طراحی و اجرا کرده اند تا از یک سو قداست زدایی و زیرسوال بردن ارزش های معنوی را انجام دهند و از سویی به طرق مختلف سرمایه های کم نظیر را به یغما ببرند.

امام جمعه آبادان ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده ها را مهم و حائز اهمیت خواند و افزود: یکی از وظایف والدین در قبال فرزندان، حب اهل البیت و آموزش قرآن است، آموزش قرآنی تاثیر مثبتی در اخلاق و رفتار فرزندان ما دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: آبادان به لحاظ داشتن اساتید قرآنی و تواشیح در زمره ی شهرهای خاص قرار دارد و خوشبختانه آموزش و پرورش آبادان نیز از این ظرفیت بهترین بهره را برده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.