سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور از هم، به یاد هم

بسته‌های اینترنت تخفیف دار یلدایی مخابرات با شعار دور از هم به یاد هم به مشتریان ارائه می‌شود.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،با اشاره به تفاوت یلدای امسال با هزاران سال گذشته بیان کرد: در جهت کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا و توصیه به ماندن در خانه در ایام آخرین جشن یلدای قرن بسته‌های اینترنت با ترافیک زمان دار و تخفیف ویژه به مشتریان با شعار "دور از هم، به یاد هم" به مشتریان ارائه می‌شود.

او افزود: این بسته‌های ترافیک زمان دار با تخفیف ویژه یلدایی برای حفظ و وفاداری مشتریان سرویس‌های اینترنت پرسرعت ADSL, VDSL و FTTH برای مدت محدود ده روزه از تاریخ ۲۹ آذر تا تاریخ ۸ دی ماه امسال با شعار دور از هم به یاد هم توسط شرکت مخابرات ایران ارائه می‌شود.

آذری نصرآباد تصریح کرد: مشترکین عزیز با مراجعه به لینک: https://tci.ir/header/news/details/۱۲۶۳ می‌توانند از بسته‌های
ویژه یلدا و تعرفه آن آگاه شوند.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: ارائه این بسته‌های اینترنت یلدایی با تخفیف ویژه بوده و به منظور تحقق شعار دور از هم، به یاد هم در نظر گرفته شده است.

با توجه به فرارسیدن شب یلدا که در فرهنگ ایرانیان جایگاه خاصی دارد، به نظر می‌رسد که این شب نیز باید دستخوش تغییراتی شود.

بر همین اساس با توجه به احتمال بالا رفتن میزان ابتلای مردم به کرونا در میهمانی‌های یلدایی، به نظر می‌رسد که این مراسم نیز بایستی یا تعطیل ویا به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.