سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل نیروی انتظامی کرمان از پرستاران

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران نمونه و معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان درمراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان سیدالشهدا(ع) و معاونت بهداد نیروی انتظامی استان کرمان گفت:فرمایشات امروز فرماندهی کل قوا به مناسبت روز پرستار امیدوار کننده و انگیزشی بود که فرمودند پرستار فرشته رحمت روح و جسم بیمار است که ازاین کلام ارزشمند‌تر چه چیز دیگری می‌تواند باشد.

اوافزود: اگر تلاش پرستاران نباشد درد بیماران آرام نمی‌گیرد و سلامتی خود را به دست نمی‌آورند و نمی‌توانند به چرخه خدمتگزاری در جامعه بازگردند.

ناظری تصریح کرد:با تلاش پرستاران و پزشکان به عنوان کادر درمانی بیماران بهبود پیدا می‌کنند و با حفظ سلامتی می‌توانند به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه تاثیر گذار باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بسیاری از پزشکان و پرستاران در طول دفاع مقدس درکنار رزمندگان حضور داشتند و برگ زرینی را در تاریخ پر افتخار میهن اسلامی ثبت کردند.

ناظری افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در دنیا پرستاران و پزشکان به عنوان جهادگران اصلی در مبارزه بااین بیماری توانستند جهاد خود را به زیبایی نشان دهند.

او تصریح کرد: پلیس هم درکنار کادردرمان در زمان شیوع کرونا باتمام توان ایستاده و همگام با کادر درمان در عرصه نظم و امنیت قدم بر می‌دارد.

ناظری گفت: همانطور که پلیس آرامش و امنیت را به ارمغان می‌آورند پرستاران و کادردرمان هم آرامش روان و سلامت را برای بیماران به ارمغان می‌آورند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا ده هزار و ۶۴ نفر به بیمارستان سیدالشهداء مراجعه کردند که ۹۵۰نفر خدمات پزشکی دریافت و ترخیص شده اند.

سردار ناظری بااشاره به اینکه ۶۰۰پرستار در بیمارستان سیدالشهداء و سایر رده‌های درمانی حوزه پلیس استان کرمان وجود دارد تصریح کرد: همچنین دراین مدت هزار نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی گرفته اند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.