سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: حق‌مان شکست نبود/ پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را داشت

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق‌مان شکست نبود، اما اتفاقات خاصی در فوتبال رقم می‌خورد که روز گذشته گریبان گیر ما شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روز گذشته اتفاق خوبی برای پرسپولیس رقم نخورد. این بازی تقابل نابرابر بود. ما تیم‌های خوبی مثل النصر، السد و پاختاکور را شکست داده بودیم.

او افزود: در بازی فینال مقابل نماینده قهرمان شرق آسیا مغلوب شدیم. فکر می‌کنم بازی سختی بود. حقمان شکست نبود، اما اتفاقات خاصی در فوتبال رقم می‌خورد که روز گذشته گریبان‌گیر ما شد. حق به حقدار نرسید، زیرا ما لیاقت قهمانی را داشتیم.

پرسپولیس روز گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اولسان هیوندای کره جنوبی شد.


بیشتر بخوانید


پیروانی در ادامه بیان کرد: ما بازیکن محروم داشتیم و تعدادی از بازیکنان هم از ما جدا شده بودند. همین که در ۳ سال گذشته ۲ بار به فینال آسیا رسیدیم و خیلی از بزرگان فوتبال مثل اینیستا، ژاوی و اینفانتینو درباره ما نظر دادند، نشان از بزرگی پرسپولیس است. هواداران ناراحت هستند و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. من امروز به بازیکنان گفتم سرشان را بالا بگیرند. اکنون ما و هواداران ناراحت هستیم، اما شری بیشتر از همه ناراحت است. ما تیم هستیم و برد و باخت برای همه است. تیم ما اینقدر بزرگ است که وقتی می‌بازد تازه صدای برخی دوستان در می‌آید. تا زمانی که برنده هستیم، کسی چیزی نمی‌گوید، اما وقتی می‌بازیم عده‌ای حرف می‌زنند. ما در جایگاهی هستیم که خیلی‌ها آرزویش را دارند. ما با تمام وجود تلاش کردیم تا به اینجا رسیدیم. مطمئن باشید پرچم پرسپولیس افتادنی نیست.

او درباره جدایی بشار رسن از پرسپولیس گفت: در این زمینه من پاسخگو نیستم. کسانی که این تصمیم را گرفتند باید جوابگو باشند. این تصمیم خوب و منطقی نبوده است، زیرا مگر می‌شود بازیکنی که قرارداد داشته به یکباره جدا شود. این اتفاقاتی است که در فوتبال ما زیاد می‌افتد. شما ببینید پرسپولیس در چه شرایطی در سه سال گذشته دو بار فینالیست شده است. از همه لحاظ به غیر از غیرت و تعصب، رقیب از ما بالاتر بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۱۹:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
طرف چه کیفی کرده که بزرگانی مثل ژاوی ، اینفانتینو ، اینیستا در مورد لنگیا نظر دادند !!!!
نظرات آقایان را قاب بگیر و بعنوان ستاره جعلی دوم بروی لگوی باشگاهت نصب کن .
ناشناس
۱۹:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
حقش بود اقلا جام اخلاق و جوانمردی رو میدادن به پرسپولیس!
مجید
۱۷:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اتفاقا حقتون باخت بود،بازی نکردید.کل بازی دردست کره ایها بود.بفرمایی از نظر تاکتیکی چه برنامه ای داشتید،که مستحق قهرمانی بودید؟ بله...
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
حتما کیفیتش هم به خاطر تویه