سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از سپید جامگان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، جمعی از مسئولان از زحمات پرستاران شاغل در شرکت با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  غلامرضا پور مدیرHSE شرکت سنگ آهن مرکزی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اشاره به تلاش شبانه روزی پرستاران برای درمان بیماران به ویژه در شرایط کرونایی و حساسیت‌هایی که وجود داشت، گفت: شیوع این بیماری ناشناخته بار مضاعفی را به جامعه پزشکی و پرستاران وارد کرد، اما تلاش و از خودگذشتگی آنان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر مثال زدنی است.

او با تقدیر از زحمات پرستاران بیان کرد: تلاش این قشر جبران ناپذیر است و امیدواریم که قدردان زحمات همه آنان باشیم.

غلامرضا پور تعداد بیماران ویزیت شده در بهداری آهنشهر در ماه‌های مهر و آبان را حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود:  این نشان دهنده اعتماد مردم به این مجموعه و خدمات رسانی آن به بیماران است که توانستند این موضوع را مدیریت کنند و به خوبی پاسخگو باشند.

سپس مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با تبریک ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به سپید جامگان  پیشتاز عرصه سلامت و بهداشت، گفت: نه تنها پرسنل مجموعه شرکت سنگ آهن و خانواده‌های آنان، بلکه یک ایران قدردان زحمات شما پرستاران بوده و هستند، به ویژه در این برهه زمانی حساس که با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.