سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مطرح کرد؛

دریافت اطلاعات دقیق خوابگاه‌های دانشجویی با سامانه «وب سرویس»

مطیعی گفت: سامانه «وب سرویس» به منظور دریافت اطلاعات دقیقی از رتبه خوابگاه‌ها و ظرفیت آن‌ها راه اندازی شده است.

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سامانه «وب سرویس» خوابگاهی اظهار کرد: این سامانه توسط صندوق رفاه راه اندازی شده است تا به این وسیله صندوق رفاه با دانشگاه‌ها در ارتباط باشد و اطلاعات دقیقی از رتبه خوابگاه‌ها و ظرفیت آن‌ها را در دست داشته باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه، در دست داشتن اطلاعات لازم برای اجرای برنامه های زیر ساختی است.

مطیعی با بیان اینکه بخشنامه راه اندازی این «وب سرویس» به دانشگاه ها ابلاغ شده است، گفت: صـندوق رفاه دانشـجویان در راستای دریـافت آمار دانشـجویان بهره منـد از خـدمات خوابگاهی و همچنین به منظور برنامه ریزی و تصـمیم سازی دقیقتر در بخش خوابگاه‌های دانشجویی که چه اندازه خوابگاه فرسوده داریم، اقدام به این کار کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: هر گاه با دولت و یا سازمان برنامه و بودجه جلسه ای پیرامون جذب منابع و بودجه داشته باشیم، استفاده از اطلاعات این «وب سرویس» دارای اهمیت خواهد بود و می توانیم اطلاعات دقیقی ارائه دهیم.

او تصریح کرد: از ایـن پس در توزیع کمـک‌ها و هر گونه خـدمات رفاهی صـندوق اطلاعات اعلامی آن دانشگاه از طریق این سرویس مبنای عمل خواهد بود.

این «وب سرویس» جهت ارسال اطلاعات دانشجویان موجود در سامانه‌های آموزشی مراکز آموزش عالی استفاده می‌شود؛ همچنین این «وب سرویس» جهت تکمیل سامانه حذف حساب واسط تهیه شده و قادر به ثبت دانشجویان خوابگاهی نقدی و غیر نقدی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.