سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مجازی نمایش کودک و نوجوان خراسان شمالی

معاون امور هنری،سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره مجازی نمایش کودک و نوجوان استان با عنوان "دستالوگ" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری معاون امور هنری،سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به راهنمای شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره طراحی و اجرای حرکات نمایشی خلاقانه با دست‌ها و انگشتان کودک و نوجوان می‌باشد به گونه‌ای که دست ها، بازیگران اصلی نمایش هستند و حرکت می‌کنند و چهره و بدن بازیگر را دیده نمی‌شود فقط دست‌ها در کادر دوربین قرار دارند.

حیدری با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد می‌باشد، افزود: فقط پرداختن به آیین‌ها و آداب مراسم شب چله و ایجاد نشاط در قالب آثار خلاقانه در اولویت انتخاب خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پنجم دی ماه امسال می‌باشد، عنوان کرد: شرکت کنندگان فایل ویدئویی از نمایش‌های خود را در زمان کمتر از ۳ دقیقه ضبط کرده و به شماره واتساپ ۰۹۳۵۵۸۴۰۱۹۲ ارسال نمایند.

معاون امور هنری این اداره کل گفت: در این جشنواره کودکان و نوجوانان در گروه سنی ۵ تا ۱۹ سال می‌توانند شرکت کنند و در راستای حفظ حقوق کودکان به همراه هئیت داوران ۵ نفر از کودکان و نوجوانان نیز به بازدید آثار می‌پردازند و حق رای خواهند داشت.

یادآوری می‌نماید؛ پس از داوری آثار و اعلام نتایج به نفرات برگزیده لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه‌ای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۱۸۶۳۶۲۴ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است؛ این جشنواره توسط موسسه فرهنگی و هنری پژواک بجنورد و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.