سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از پرستاران ساوه‌ و زرندیه

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران ساوه و زرندیه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده مردم در مجلس تعدادی از پرستاران ساوه و زرندیه تجلیل شد.

دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تبریک روز پرستار و روز ولادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها گفت: با ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های همکاران پرستار ما که خط اول مدافع سلامت هستند سومین پیک کرونا را به نحو مناسب کنترل کنیم.

مصری افزود: خوشبختانه در خیلی از استان‌ها از جمله استان مرکزی و مجموعه دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه بیماری کرونا کنترل شده هر چند حفظ وضعیت کنونی که نارنجی هست مستلزم این است که پروتکل‌های درمانی و بهداشتی و به خصوص در شب یلدا را حتما رعایت کنیم.

با اشاره به اینکه در مجموعه دانشکده ساوه و زرندیه ۶۴۰ همکار پرستار مشغول کارند اضافه کرد: نسبت تخت به نیروی انسانی پرستار در اوایل کرونا نه دهم بود که خوشبختا نه با تخصیص نیروی انسانی از سوی وزارت خانه از نه دهم به یک و سه دهم در حال حاضر رسیدیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه بیان کرد: این رقم باز هم نسبت به میانگین کشوری کم هست و تلاش می‌کنیم آن را به حداقل یک و نیم یا یک و شش دهم درصد برسانیم

او با بیان اینکه کنترل کرونا با همکاری و رعایت همگان انجام می‌شود و از مردم خواهش می‌کنم حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند ادامه داد: افزایش دورهمی‌های خانوادگی از دغدغه همکاران در بازدید امروز بود.

مصری تصریح کرد: مردم شریف حتماً رعایت کنند که انشاالله شاهد موج چهارم نباشیم و یا اگر اینگونه شد با حداقل ابتلا باشد که مشکلات و تبعات خیلی زیادی نداشته باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.