سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تعداد مسافران در کرمانشاه

رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری کرمانشاه گفت:بیماری کرونا باعث کاهش تعداد مسافران در استان شده و اتوبوس‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مختار داوودی رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری کرمانشاه گفت:بیماری کرونا باعث کاهش تعداد مسافران در استان شده و اتوبوس‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند و وضعیت کار مینی بوس‌ها نیز خوب نمی‌باشد.

اوبا بیان اینکه نزدیک به ۱۰ ماه است رانندگان بخش مسافری این وضعیت را دارند و هیچگاه پیش‌بینی نمی‌کردند این همه مدت بیکار شوندتصریح کرد: تسهیلات شش میلیون تومانی که البته آن هم به سختی پرداخت شد کمک چندانی برای جبران این میزان خسارت نمی‌کند.

داوودی افزود: معضل دیگر ما عبور ناوگان مسافری دیگر استان‌ها از کرمانشاه و سوار کردن مسافران بین راهی است که به کوچک شدن سفره ما دامن می‌زند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یاوری
۱۰:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
شما که در استان کرمانشاه کاری کرده اید وتصمیمی گرفتید که اکثر رانندگان اتوبوس بیکار شوند و کلی مشکل هم برای مسافران پیش بیایید که در ایران وجود ندارد هیچ استانی که تعداد سرویسها اتوبوسها را اجبارن در روز به نصف کاهش داده باشد با وجود مسافر خوب...بعد الان غصه میخورید نگرانید...واقعن جالبه!!!