سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه "یلدای حافظ خوانی" در کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های یلدای باستانی با محوریت حافظ خوانی در کانون استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: تولید محتوا‌های مربوط به یلدا توسط مربیان مراکز سراسر آذربایجان غربی انجام شده و طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذر ۱۳۹۹ از طریق صفحه رسمی کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_azargharbi منتشر می‌شوند.

زاهدی افزود: آثار تولیدی همچنین از طریق کانال‌ها و گروه‌های فعال کانون استان به فراخور گروه سنی کودکان و نوجوانان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: فضاسازی دفتر استان به مناسبت یلدا، خوانش داستان‌های یلدا توسط اعضا و مربیان، قصه گویی، کارگاه کاردستی، کارگاه سفالگری و ساخت نماد‌های یلدایی، تهیه کلیپ‌های شاد با موضوع یلدا توسط مربیان، گرامیداشت یلدا در ندامتگاه بند نسوان ارومیه با اجرای برنامه حافظ خوانی و ساخت نماد‌های یلدایی، جلسه کتابخوانی مجازی با حضور اعضای منطقه حاشیه نشین، کارگاه آموزشی پتینه و ساخت دیوارکوب یلدایی و اختصاص بخشی از نهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی استان به حافظ خوانی و معرفی این مناسبت از دیگر برنامه‌هایی است که برای اجرا در یلدا تدارک دیده شده اند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.