سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام نگرانی ما از دورهمی‌های شب یلدا است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی کرونا در استان گفت : تمام نگرانی ما از دورهمی‌های شب یلدا است که می‌تواند یک شبه تمام زحمات این چندماه را به باد دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تداوم سیرکاهشی کرونا در استان، گفت : با اجرای طرح‌هایی مانند طرح «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» و اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها و از طرفی همکاری گسترده مردم در آذرماه شاهد سیر کاهشی کرونا بودیم که این روند همچنان ادامه دارد.

او گفت : بستری‌های کرونا در استان از میانگین روزانه ۲۳۷ نفر در آبان ماه به یکصدویازده نفر در آذر ماه رسیده است.

مرادی افزود: خوشبختانه فوتی‌های کرونا در استان هم طی این مدت سیر کاهشی خوبی داشته و از میانگین روزانه ۱۳ فوتی در آبان به میانگین ۸.۸ فوتی در آذر ماه رسیده است.

او افزود: این سیر کاهشی در نیمه دوم آذرماه بیشتر هم بوده، به نحوی که در شبانه روز گذشته فقط یک مورد فوتی داشتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر نگرانی ما از اوج گیری دوباره کرونا در پی برگزاری دورهمی‌های شب یلداست و اگر مردم دوباره غفلت کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی توجه شده و دورهمی‌های یلدا را برگزار کنند، قطعا با اوج گیری دوباره کرونا در نیمه دوم دی ماه مواجه می‌شویم.

مرادی گفت: دورهمی‌های یلدا می‌تواند در نیمه دوم دی ماه ما را با موج جدید کرونا مواجه کرده و مجددا تلفات و خسارت سنگینی به استان تحمیل کند، بنابراین از مردم درخواست داریم به خاطر یک شب جان و سلامت خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

او افزود: برای کاهشی شدن سیر کرونا زحمات بسیاری کشیده شده و استان خسارات بسیاری متحمل شده و دورهمی‌های یلدا می‌تواند یک شبه همه چیز را به باد دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: با آمدن واکسن کرونا ظرف ماه‌های آینده از شدت بیماری کرونا کاسته می شود و تا آن‌زمان باید به شدت مراقب بود و از اوج گیری دوباره کرونا پیشگیری کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تمام نگرانی ما از بی کفایتی ها است