سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۴ میلیارد تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت ویژه مشاغل متضرر از کرونا امسال در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،علی آشتاب ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: در حال حاضر مشاغل بخش خدمات، گردشگری و صنعت توریسم از کرونا متضرر شده اند و همچنان تعطیل هستند.

او با اشاره به کسب رتبه پنجم لرستان در پرداخت تسهیلات کرونا گفت: حمایت از مشاغل و تثبیت اشتغال کار راحتی نیست که تلاش شده در حدود ۱۰ ماه گذشته با پرداخت تسهیلات بانکی، از تعطیلی واحد‌ها جلوگیری شود.

او با اشاره به سیاست‌های تشویقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: هدف از این مشوق‌ها ارایه کالا و خدمات بنگاه‌های اقتصادی با قیمت کمتر و در نتیجه کمک به حفظ و پایداری اشتغال و تولید است.

آشتاب افزود: بر این اساس در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد، یک سوم حقوق کار شغل اولی‌ها در واحد‌های تولیدی به مدت یکسال توسط دولت پرداخت می‌شود و چنانچه افراد بیکار شده از کرونا نیز در بنگاه‌های اقتصادی جذب شوند، دولت این طرح را برای کارفرمایان اجرا می‌کند.

او عنوان کرد: سهم امسال لرستان در خصوص یارانه دستمزد ۵۳۸ نفر است که تاکنون ۵۱۵ نفر از این فرصت استفاده کرده اند و در حال حاضر لرستان رتبه نخست کشور را در این طرح دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.