سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین یلدای پرخطر قرن در انتظار مردم

فرماندار کرمانشاه گفت : از مردم می‌خواهیم بخاطر دورهمی‌های چند ساعته در شب یلدا جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در نظر گرفته شده در آستانه شب یلدا در شهرستان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و ستاد مقابله با کرونای استان، امشب و فردا شب (۲۹ و ۳۰ آذر) که ایام منتهی به شب یلدا هستند، محدودیت تردد خودرو‌ها در سطح شهر از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح اعمال خواهد شد.

او با شاره به استقرار نیرو‌های پلیس در میادین و خیابان‌ها برای اجرای محدودیت‌های کرونایی شب یلدا، از مردم خواست رعایت محدودیت‌های ترددی را داشته باشند تا مشمول جریمه نشوند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب اصناف کرمانشاه برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری در آستانه شب یلدا، افزود: اصناف برای تعطیلی مغازه‌ها در این دو شب از ساعت ۱۸ قول همکاری داده اند.

رنجبر با تاکید بر اهمیت همکاری مردم برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا از هر نوع دورهمی در این شرایط حساس صرف نظر کرده و با حضور در دورهمی‌ها باعث اوج گیری دوباره کرونا نشوند.

او از دورهمی‌های به عنوان یکی از کانون‌های اصلی شیوع بیماری کرونا یاد کرد و ادامه داد: از مردم می‌خواهیم بخاطر دورهمی‌های چند ساعته جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

رنجبر با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت: هم اکنون آمار فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی در شهرستان روند کاهشی به خود گرفته و امیدواریم با همکاری خوب مردم این روند تداوم پیدا کرده و به سمت زرد و سفید برود.

رنجبر افزود: وضعیت کرونایی شهرستان به شدت شکننده است و با هر نوع سهل انگاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی احتمال اوج گیری دوباره کرونا و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز وجود دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.