سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند کاهشی کرونا در گلستان؛

۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفتند/ نگرانی دورهمی شب یلدا همچنان پابرجاست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان، بعد از مدت‌ها ۴ شهرستان استان، در وضعیت زرد شیوع کرونا قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ستاد پیشگیری از کرونا گفت: در حال حاضر روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان با کاهش مواجه شده و استان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

او افزود: شاخص‌ها در استان نسبت به هفته گذشته بهتر شده است و اگر می‌خواهیم این شرایط در استان ثبات داشته باشد باید همچنان موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

فاضل ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های مراوه تپه، کلاله، آزادشهر و رامیان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

او افزود: براساس آمار، بیشترین موارد شیوع کرونا در دورهمی‌های و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اتفاق می‌افتد، از مردم می‌خواهیم امسال دورهمی یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند.

فاضل گفت: در حال حاضر ۵۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۶۰ بیمار به دستگاه وینتیلاتور متصل هستند، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: کرونا ویروس ، یلدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.