سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بانک‌ها برای حل مشکل مسکن با وزارت راه همکاری نمی‌کنند

عضو کمیسیون عمران معتقد است که بانک‌ها با وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن همکاری نمی‌کنند.

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در چند سال گذشته دولت بازار مسکن را رها کرده و برنامه‌ای برای آن ندارد گفت: دولت پای کار ساخته مسکن در چند ساله اخیر نبوده و طرح و برنامه‌ای نیز برای این موضوع ارائه نکرده است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور، وزارت راه و شهرسازی را در راه حل مشکل مسکن تنها گذاشته است، چرا که اگر مسکن جز اولویت‌های آقای رئیس جمهور بود قطعاً با دستورالعمل‌هایی می‌توانست مشکلات این بخش را حل کند.

نماینده اردبیل ادامه داد: بانک‌ها با وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن همکاری نمی‌کنند، در هشت سال گذشته یعنی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مسکن اصلاً جز اولویت‌های دولت نبود و طرح‌هایی که از گذشته نیز وجود داشت یا تعطیل شدند یا ادامه پیدا نکردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت اولویتش ساخت مسکن و یا حل مشکلات آن بود قطعاً اقداماتی انجام می‌داد تا بانک‌ها به این موضوع ورود کرده و بخشی از مشکلات را حل کنند.

بدری گفت: امروز خرید خانه برای اقشار کم درآمد جامعه تبدیل به آرزو شده است، سالیانه باید یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد تا مشکلات این حوزه برطرف شود که در این چند سال این اتفاق نیفتاد و تنها بخش خصوصی بار برخی ساخت و ساز‌ها را به دوش کشیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.