سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام مشمولان وظیفه عمومی از یکم دی ماه

فرمانده انتظامی مهاباد از اعزام مشمولان به مراکز آموزشی در روز‌های اول و سوم دی ماه ۹۹ خبر داد.

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نیست و مشمولان باید راس ساعت ۷ صبح در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی واقع در جاده سلماس_ خیابان شهید قلی پور_ پایین‌تر از ستاد فرماندهی انتظامی حضور داشته باشند.

توحیدی افزود: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز از جمله برگ اعزام، محل مراجعه، واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و ... را همراه خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: همچنین مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و ... را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ توحیدی از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری کنند تا اعزام سربازان در صحت و سلامتی کامل صورت گیرد و مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.