سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت‌های شطرنج مجازی دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا

رقابت‌های شطرنج مجازی دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام سوم تیمی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره از رقابت‌های شطرنج مجازی دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا برگزار شد. بازیکنان در ۳ دور پایانی با هم به رقابت پرداختند و رده‌بندی اولیه تیمی و انفرادی مسابقات اعلام شد.

براساس رده بندی تیمی، تیم مغولستان با کسب ۲۰ امتیاز قهرمان مسابقات، تیم اندونزی با ۱۸ امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم دختران ایران با ۱۶ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

در رده بندی انفرادی نیز خولان انخسیاخان از مقولستان با ۷.۵ امتیاز قهرمان، نورعابدین شانتی از اندونزی با ۷ امتیاز دوم و نومینبالای تومور باتار دیگر بازیکن مغول هم با ۷ امتیاز سوم شدند.

کیانا عرب، کاندیدای استادی بانوان، بیشترین سهم را در کسب این عنوان داشت و ۶.۵ امتیاز برای تیم ایران کسب کرد و به عنوان پنجم انفرادی رسید.

نیکی نادرنیا با ۵ امتیاز رتبه ۱۲، استاد بین المللی بانوان، وصال حامدی نیا یا ۴.۵ امتیاز رتبه ۱۶و کیمیا قاضی شریف نیز با کسب ۴ امتیاز به رتبه ۲۱ دست یافت.

طبق مقررات، رده بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی‌های فنی تیم داوری اعلام خواهد شد. همچنین رقابت‌های بخش پسران از ۷ دی ماه آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.