سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکوم کردن اظهارات ساختارشکنانه یک چهره روحانی

استاندار کرمانشاه در بیانیه‌ای با محکوم کردن اظهارات ساختارشکنانه یک چهره روحانی، گفت : دشمنان انقلاب با اینگونه اقدامات که منشاء آن اسکتبار جهانی و صهیونسیم جنایتکار است، نخواهند توانست به پیوند عمیق ملت و ولایت خدشه‌ای وارد کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ضمن محکوم کردن سخنان موهن و ناصواب فردی که با سوءاستفاده از لباس مقدس روحانیت اقدام به توهین‌های آشکار به جایگاه اصیل و مترقی ولایت نموده است، برای رهبری غیور، بصیر، مدبر، آگاه، شجاع و با صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داشته و اعلام می‌کنیم دشمنان انقلاب با اینگونه اقدامات که بلاشک منشاء آن اسکتبار جهانی و صهیونسیم جنایتکار است، به هیچ روی نخواهند توانست به پیوند عمیق ملت و ولایت خدشه‌ای وارد نمایند.

او گفت : «محمود امجد» از روحانیون حاشیه ساز به تازگی مواضع رسانه‌های بیگانه را علیه ارکان جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تکرار کرده است.

استاندار کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشته رخداد‌های مهمی را پشت سر گذاشته و در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز با رهبری داهیانه و هدایت آگاهانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم مومن، ولایتمدار و شریف ایران اسلامی سربلند بوده و بی‌تردید یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده در این مسیر، نقش رهبری معظم له در هدایت امور و تحقق اهداف و آرمان‌های سعادت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بازوند افزود: دلبستگان انقلاب و ولایت برای پاسداشت ارزش‌های انقلابی، امام راحل (ره) و شهدا با لبیک به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تمام موضوعات و مقاطع در حمایت از اصل ولایت فقیه، با بصیرت بالا به میدان آمده اند و رسیدن به قله‌های افتخار و دستاورد‌های عظیم در عرصه‌های مختلف با پیروی از ولایت تحصیل شده و ایران اسلامی امروز، پرچمدار عزت، اقتدار و استقلال در پهنه گیتی است.

او با بیان اینکه مردم با بصیرت و انقلابی تا همیشه تاریخ پشتیبان ولایت فقیه و این نظام الهی خواهند بود، افزود: دلبستگی عمیق مردم به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری حماسه‌های ماندگاری در تاریخ انقلاب خلق کرده که منشاء هدایت نسل آینده نیز برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.