سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به مشکلات سیل زدگان دشتستان آغاز شد

فرماندار دشتستان گفت: کمیته‌ای یکپارچه تشکیل شده تا همه مشکلات مردم مناطق سیل زده شهرستان بررسی و رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان بیان کرد: یکشنبه ۱۶ آذر درشبانکاره، سعدآباد و وحدتیه ۱۶۵، آبپخش ۱۱۰، و بخش مرکزی و برازجان ۱۱۴ میلیمتر باران بارید و در بخش‌های ارم و بوشکان هم بارندگی داشتیم.

او ادامه داد: با توجه به زمان کوتاه و مقدار زیاد بارش، با آبگرفتگی منازل و معابر در شهر‌های آبپخش، شبانکاره، وحدتیه، و برخی روستا‌های سعدآباد، آبپخش و شبانکاره رو به رو شدیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: پس از سیل از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا ابتدا مناطق را از آبگرفتگی پاک کنیم و چهارشنبه ۱۹ آذر پاکسازی معابر تمام شد.


بیشتر بخوانید


نوروزی افزود: پس از این نوبت به رسیدگی به مناطق آسیب دیده از سیل به ویژه منازل و محل‌های کسب و کار رسید. بر همین اساس بنیاد مسکن فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در وحدتیه، آبپخش، شبانکاره و روستای بویری برای بازسازی منازل آسیب دیده پرونده تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه وحدتیه بیش از دیگر نقاط خسارت دیده است، گفت: برای اینکه مسائل به خوبی پایش و حل شوند، کمیته‌ای از همه افراد ونهاد‌هایی که می‌توانند در این زمینه نقشی داشته باشند تشکیل شده است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در کم‌ترین زمان مشکل آسیب دیدگان از سیل حل شود.

نوروزی بیان کرد: برای تهیه لوازم خانگی هم کمک‌هایی به مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.