سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکسان‌سازی تابلوهای صنفی در کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از یکسان‌سازی تابلوهای صنفی در محدوده میدان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: برای چشم نواز کردن چهره شهری و همچنین احیای فضاهای عمومی، میدان کرج با اجرای طرح های زیبا سازی، نونوار شد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  با بیان این که زیبایی اِلمان ها و چشم اندازهای شهری نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی شهروندان دارد، افزود: بازسازی المان واقع در خیابان شهید بهشتی و طراحی مجدد آن به شکل کبوتر خانه و همچنین نماسازی آن شامل سیمان کاری، اجرای در پوش‌های آجری و ایجاد خط آسمان منظم جهت نظم دهی به فضای شهری در بخش جنوبی خیابان شهید بهشتی به مرحله اجرا درآمده است.

بضاعتی پور گفت: به منظور روان سازی ترافیک، جداسازی مسیر رفت و برگشت و ساماندهی نحوه تردد عابرین پیاده بیش از ۶۰ عدد بولارد (راه بند) در این محدوده نصب شده و رنگ آمیزی گاردریل های پل های حامی و شورا و میله های پرچم منصوب بر عرشه آنها به همراه ترمیم گل های اسلیمی فلزی بر روی آن تکمیل و نهایی شده است.

او از اجرای طرح ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای اصناف میدان کرج خبر داد و افزود: بخشی از این پروژه در ظلع شمال شرقی میدان کرج در گذشته تکمیل شده و تلاش برای تداوم آن به منظور رفع نازیبایی ها و بی نظمی های بصری ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.