سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نارنجی مهاباد شکننده است/یلدا می‌تواند معادلات را بهم بزند

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: تغییر رنگ این شهرستان به معنای کنترل اپیدمی نیست و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی احتمال دارد وارد پیک چهارم کویید ۱۹ شویم.

عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: وضعیت رنگ شهر‌ها پایدار نیست و به میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و همکاری مسئولان دستگاه‌ها بستگی دارد.

خدرلو با اشاره به تغییر وضعیت مهاباد از قرمز به نارنجی، افزود: اگر دستورالعمل‌ها به دقت رعایت شود، وضعیت نارنجی باقی می‌ماند و حتی می‌توانیم به وضعیت زرد برویم در غیر این صورت دوباره محدودیت‌های سختگیرانه و حداکثری بر می‌گردد.

او ادامه داد: بهتر است مردم از دورهمی در شب یلدا خودداری کنند چرا که رعایت نکردن این امر ممکن است موجب تغییر وضعیت این شهرستان از نارنجی به قرمز شود.

سرپرست فرمانداری مهاباد ادامه داد: هم‌اکنون محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا  چهار بامداد اعمال می‌شود و به احتمال زیاد زمان شروع محدودیت‌ها در روز‌های آتی به ساعت ۱۹ رسیده و در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذر بازار از ساعت ۱۸ عصر تعطیل شود.

خدرلو گفت: در خصوص تامین واکسن کرونا نیز اظهار داشت: مسوولان در حال بررسی تهیه واکسن کرونا هستند و در ماه‌های آینده واکسن این بیماری به ترتیب اولویت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.