سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در فارس:

دستاورد‌ها و خدمات شهید سلیمانی به جامعه معرفی شود

سردار یداللهی بر لزوم معرفی دقیق دستاورد‌ها و خدمات سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تمام ابعاد به جامعه به‌ویژه جوانان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار لطف الله یدالهی در جلسه ستاد اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اقدامات و رشادت‌های سردار سلیمانی در بخش امنیتی و نظامی برای مردم محسوس است، گفت: باید دستاورد‌ها و تلاش‌های بسیار ارزشمند آن شهید در سایر بخش‌ها نیز به جامعه معرفی شود.

او افزود: از شهید سلیمانی می‌توان به عنوان یک الگو و یک روش نام برد چرا که این شهید مظلوم بود و کسی تا زمانی که مظلوم نباشد جاذبه پیدا نمی‌کند، همانند امام حسین که در کربلا مظلوم واقع شد.

سردار یدالهی اضافه کرد: درحوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و ... اگر نگاهی داشته باشیم می‌بینیم مکتب شهید سلیمانی در آن آشکار است.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در فارس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در خارج از مرز‌ها نیز دستاورد‌های بسیاری برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام داشت، گفت: این دستاورد‌ها را می‌توان در جبهه فلسطین، یمن، عراق، سوریه و سایر کشور‌های جبهه مقاومت و اسلامی مشاهده کرد.

او افزود: شهید سلیمانی وابسته به هیچ جناحی نبود بلکه ذوب در ولایت بود و همین خصلت شهید سلیمانی او را به سردار دل‌ها بدل کرد.

یدالهی با تاکید براینکه، سردار سلیمانی را نباید به شکلی دست نیافتنی برای جامعه توصیف کرد، گفت: هم اکنون جوانان بسیاری داریم که بهتر از جوانان اوایل انقلاب و دفاع مقدس هستند و می‌توانند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند، باید کاری کنیم که شهید سلیمانی که داشته‌های آن متعلق به اسلام، رهبری و انقلاب است الگوی واقعی برای نسل جوان شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و دبیر ستاد بزرگداشت ستاد اولین سالگرد شهید سلیمانی در فارس نیز گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای پاسداشت این شهید پرداخت و گفت: بعداز انقلاب اولین جلسه ستاد بزرگداشتی است که در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می‌شود و این نشانگر جایگاه این شهید والامقام است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی گفت: برنامه‌های پیش بینی شده در بزرگداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی در سطح استان فارس شامل تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه دلنوشته، برنامه ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای فارس، ویژه برنامه بزرگداشت شهید در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با سخنرانی همرزم شهید، تهیه محتوا و انتشار در فضای مجازی، چاپ و انتشار کتاب، تهیه مصاحبه با همرزمان شهید در استان فارس، فراخوان جمع آوری خاطرات همرزمان شهید در استان فارس که مدافعان حرم بودند و دیگر برنامه‌ها که توسط ادارات و سازمان‌ها برنامه ریزی شده است.

کوشکی افزود: جلسه‌ای نیزبا حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ومسئولان ارشد استان هفته آینده تشکیل برنامه‌های ستاد نهایی و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.