سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی: گلم به نساجی شبیه گلی بود که با پیراهن استقلال به طالب لو زدم/ بازی‌های فشرده ما را اذیت می‌کند

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان درباره پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران  اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه را بگیریم. زحمات تمام بازیکنان و کادرفنی را توانستم به ثمر برسانم. خوشحالم که باعث خوشحالی مردم رفسنجان شدم. انشاالله که برد‌های ما تداوم داشته باشد و تیم را به بالای جدول برسانیم.  

قاضی درباره پاس گل طرحانی در بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: واقعا طرحانی پاس خوبی داد  و حیف بود که آن پاس گل نشود. محسن یک سانتر بی نقص کرد و از او ممنونم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم آن توپ را به گل تبدیل کنم.  

او درباره تشابه گلش به نساجی با گلی که با پیراهن استقلال به تیم راه آهن زده بود گفت: زمانی که در استقلال بودم، خسرو حیدری سانتر کرد و به طالب لو گل زدم. آن صحنه تقریبا شبیه همین گل بود. یاد آن گل که با پیراهن استقلال زدم هم افتادم.  

او در خصوص بازی‌های فشرده تیمش  عنوان کرد: پس از اینکه بازی با تراکتور عقب افتاد، متاسفانه بازی‌های ما به زمان دیگری موکول نشد. این موضوع  باعث شد به ما فشار بیاید. با این شرایط بازیکنان اذیت می‌شوند، زیرا ما در چمن مصنوعی بازی و تمرین می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان بازیکنان و کادرفنی خیلی خوب دارد. فکر می‌کنم بازی سنگینی مقابل این تیم داریم، اما کار نشد ندارد. ما هم تیم خیلی خوبی هستیم و به معنای واقعی کلمه، در حال تبدیل شدن به تیم هستیم. انشاالله با تدابیر کادرفنی و زحمات بازیکنان باعث خوشحالی مردم شویم و یک بازی خوب انجام دهیم تا همه لذت ببرند.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.