سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هواشناسی لرستان خبر داد؛

کاهش دما و پدیده یخبندان در لرستان

معاون هواشناسی لرستان گفت: دمای هوا در استان بین ۵ تا ۷ درجه سردتر می‌شود و پدیده یخبندان و مه گرفتگی پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، زینب اکبری معاون هواشناسی لرستان اظهار داشت: سامانه بارشی از دو روز گذشته در منطقه فعال شده و بارش‌های خوبی را به دنبال داشت، همچنین موج دوم این سامانه امروز و فردا بارش‌هایی را ایجاد می‌کند.

او افزود: طی امروز و فردا افزایش ابر همراه با بارش‌های رگباری پیش بینی می‌شود که در برخی از مناطق و ارتفاعات، بارش‌ها به صورت برف خواهد بود، اما میزان بارش‌ها در این سامانه از موج روز گذشته کمتر است.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به کاهش دمای هوا تصریح کرد: از امشب تا روز یکشنبه دمای هوا در استان بین پنج تا هفت درجه کاهش پیدا می‌کند و دمای اکثر مناطق به زیر صفر می‌رسد.

اکبری گفت: در برخی از مناطق استان دمای هوا به چند درجه زیر صفر می‌رسد که در این چند روز پدیده یخبندان و مه صبحگاهی نیز پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: سپیددشت با ۶۲ میلیمتر رکورددار بیشترین بارش‌ها در استان بود و میزان بارش‌ها در خرم آباد ۳۳٫۶، بروجرد ۲۹.۵، الیگودرز ۹.۹، کوهدشت ۱۸.۴، پلدختر ۳۱.۹، درود ۵۰.۹، الشتر ۳۵.۴، نورآباد ۳۱.۱، ازنا ۱۹.۹، رومشکان ۱۵.۴، سراب دوره ۳۶، ایمان آباد ۴۰.۷، سیلاخور ۱۷.۲، سپیددشت ۶۲.۸، ریمله ۳۹.۶ و شول آباد ۵۸.۴ بوده است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.