سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد برچسب برای حساب‌های خودکار ربات در توئیتر

شرکت توئیتر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد نوع جدیدی از حساب برای شناسایی خودکار ربات‌ها در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر در پیامی اعلام کرد حساب‌های ربات می‌تواند ارزش زیادی برای این سرویس به ارمغان آورد، اما اگر مشخص نباشد که این حساب‌ها خودکار هستند ممکن است برای مردم گیج کننده باشد.

توئیتر برای سال‌ها با تماس‌های محققان اطلاعات غلط برای افشای اطلاعات بیشتر در مورد ربات‌ها مواجه بوده که به منظور تقویت عملیات نفوذ و محبوبیت بیشتر روایت‌ها در سایت خود استفاده شده است.

در ماه مارس از توسعه دهندگان خواسته شد تا حساب‌های خودکار را به عنوان ربات شناسایی کنند، اما در برابر فشار برای استفاده از برچسب مشخص کننده، مقاومت شده است، این در حالی است که به تازگی توئیتر اعلام کرده که ایجاد برچسب مسئله‌ای ندارد و تا اواخر ماه مه حل خواهد شد.

شرکت توئیتر همچنین اعلام کرد نوع جدیدی از «حساب یادبود» را در سال ۲۰۲۱ برای افراد متوفی ایجاد خواهد کرد.

سوء استفاده از این حساب‌ها نیز یکی دیگر از اقدامات کمپین‌های اطلاعاتی بوده است مانند موردی که سال گذشته از سوی دانشگاه مارک اوون جونز ثبت شد و شامل حساب تایید شده یک هواشناس آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۶ بر اثر سرطان درگذشت و پس از دوسال پیام‌هایی با حساب او در حمایت از دولت عربستان به زبان عربی منتشر شد.


بیشتر بخوانید


پس از انتقاد‌های فراوان از توئیتر درباره چگونگی اعطای نشان‌های چک آبی رنگ برای تایید هویت حساب‌های برجسته، توئیتر ماه گذشته اعلام کرد برنامه تأیید خود را از اوایل سال آینده دوباره راه اندازی می‌کند.

بر اساس قانون جدید که از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا می‌شود نشان تایید از حساب‌های غیرفعال و ناقص که به دستورالعمل‌های جدید پایبند نیستند، حذف می‌شوند؛ بر همین اساس حساب‌های غیرفعال افراد متوفی نیز حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.