سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۶ درصدی تردد‌های خودرویی در جاده‌های استان همدان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با محدودیت‌های کرونایی همچنان تردد‌ در جاده‌های استان روند کاهشی دارد.

صفر صادقی راد، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های تردد خودرویی ستاد ملی کرونا در استان به جای افزایش تردد‌ها، شاهد کاهش ۱۶ درصدی تردد‌های جاده‌ای استان در مقایسه با پارسال هستیم.

او  افزود: در شبانه روز گذشته ۳۱۳ هزار تردد در جاده‌های استان داشته ایم که در مقایسه با  ۳۷۴ هزار مورد تردد پارسال، ۱۶ درصد کاهش رفت و آمد خوردویی را داشته ایم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۲ هزار خودرو وارد استان و ۳۲ هزار خودرو هم از استان خارج شده اند که در مقایسه با روز قبل از آن، میزان ورودی و خروجی خودرو‌ها ۱۷ درصد کاهش یافته است.

صادقی راد با تاکید بر اینکه هنوز محدودیت‌های ورود خودرو‌های غیر بومی به استان ادامه دارد اظهار داشت: سه راهی بهار به همدان درساعت ۱۷ تا ۱۸ پرتردد‌ترین محور جاده‌ای استان همدان بوده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.