سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ریگان:

کشور ما نیاز به اتحاد ملی دارد

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به لزوم اتحاد ملی در کشور گفت:جوانان ما از سردار دل‌ها الگو برداری کنند و مسئولان از تلاش ومجاهدت این سردار بزرگ سرمشق بگیرند تا قوی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان  در خطبه های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی هم قهرمان ملت ایران وهم قهرمان امت اسلامی است وشهادت سردار سلیمانی یک حادثه تاریخی ومعمولی نیست که از یاد تاریخ برود.

او با اشاره به لزوم اتحاد ملی در کشور  عنوان کرد:جوانان ما از سردار دل‌ها الگو برداری کنند و مسئولان از تلاش ومجاهدت این سردار بزرگ سرمشق بگیرند تا قوی عمل کنند.

امام جمعه ریگان به ۳۰آذر ولادت حضرت زینب کبری(س) وروز پرستار اشاره کرد وافزود:پرستاران ما این روز‌ها با مجاهدت خود در سنگر سلامت برای نجات جان مردم تلاش می‌کنند و از جان خود می‌گذرند.

او به روز ثبت احوال نیز اشاره کرد و گفت: مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی وتعویض شناسنامه‌های قدیمی با ثبت احوال همکاری کنند.

حجت الاسلام رضا زاده با تقدیر از مردم شهرستان ریگان برای انتخاب اسامی نیکو برای فرزندان خود گفت: نام‌های ابوالفضل ،امیر علی، محمد حسین و محمد صدرا ، فاطمه زهرا ،نازنین زهرا و زینب بیشترین نام های دختر و پسر را در شهرستان ریگان به خود اختصاص داده است.

او به اعدام روح الله زم نیز اشاره کرد و افزود: همه نسبت به تربیت فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند ومسئولان نیز در این زمینه تمام تلاش خود را برای تربیت صحیح فرزندانشان انجام دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.