سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث جمعه ۲۸ آذر ماه ۹۹ بخوانید؛

محموله کمپوت آناناس قاچاق به بهبهان نرسید/ سارقان حرفه ای در دام پلیس دزفول افتادند

حوادث امروز جمعه ۲۸ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۲۸ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف کمپوت‌های آناناس قاچاق در بهبهان

نعمت اله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پس از تهیه گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان بهبهان مبنی بر کشف تعدادی کالای قاچاق از جمله کمپوت آناناس از یک دستگاه خودروی سمند، این گزارش جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

او با بیان اینکه رئیس شعبه اول بهبهان پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم او را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۳۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال محکوم کرد، افزود: این رای پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی بهبهان ارسال شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت:در پی وقوع چندین سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده که با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه طی بازرسی از محل اختفای متهمان یک دستگاه دوچرخه، فرز سنگبری، دریل برقی و مقادیر زیادی ابزارآلات از قبیل؛ انواع آچار، پیچ گوشتی، انبر دست، تیغ اره و. کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۱۵ فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی و تحویل آنان به زندان از شهروندان خواست جهت شناسایی اموال مسروقه خود با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.