سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری پنج هزار میلیاردی در استان همدان

استاندار همدان از سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی، رونق تولید و اشتغال استان، طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: امسال در این استان بیش از پنج هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی، رونق تولید و اشتغال سرمایه گذاری شده است و زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری های جدید فراهم شده است.

او افزود: از این شمار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی، ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم بخش خصوصی و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تسهیلات بوده است.

استاندار همدان همچنین از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در زمینه فراهم کردن زیر ساخت‌های برق برای شتاب بخشیدن به رونق تولید و اشتغال خبر داد و گفت: در این زمینه مجوز ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برای شهرستان ملایر گرفته شد.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: استان همدان در حوزه اقتصاد مقاومتی و حوزه پژوهش رتبه برتر کشور را در بین ۳۱ استان کسب کرد و در این زمینه دوبار در هفته گذشته توسط معاون رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفته است.

شاهرخی ادامه داد: طرح‌های بزرگ و موثری در بخش «جهش تولید» برای استان همدان طراحی و تعریف شده که روند اجرای این طرح‌ها با تعامل و همراهی همه متولیان به خصوص بانک‌ها با سرعتی خوبی درحال پیشرفت است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.