سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

۳۳ روستای تفتان تا پایان امسال آبرسانی می‌شود

قاسمی گفت: طرح آبرسانی به۳۳ روستای تفتان تا پایان امسال اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا قاسمی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان: در جریان بازدید از مجتمع ۳۳روستایی چاه احمد تفتان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: مجتمع چاه احمد با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست.

او  افزود: مجتمع چاه احمد شامل ۳۳روستا با جمعیت هفت هزارو ۷۰۰ نفر تحت پوشش بوده که از فعال‌ترین پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون افزون‌بر ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال، پمپاژ و ۳۵ کیلومتر شبکه توزیع، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره در مجتمع چاه احمد اجرا شده است.

او  بیان کرد: حجم عملیات باقیمانده پروژه تکمیل یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی، اتصال خطوط انتقال به شبکه‌های توزیع و شروع عملیات اجرایی مخزن ۵۰۰ مترمکعب برای بخشی از روستاهای مجتمع است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شود.

همچنین در ادامه بازدید از مجتمع گوهرکوه که در مدار بهره‌برداری قرار دارد مقرر شد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نسبت به حفر و تجهیز یک حلقه چاه و وارد مدار کردن آن اقدام کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.