سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسن: مسئولیت بزرگی در آسیا بر گردن ما است

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان مسئولیت بزرگی داریم و باید قهرمان آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: ۳ روز است به دوحه رسیده ایم و تا به حال ۳ نوبت تمرین انجام دادیم و تمام بازیکنان برای بازی فینال آماده هستند. مسئولیت بزرگی پیش رو داریم و بازی سختی است.

او افزود: اولسان هیوندای تیمی قدرتمند است و بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد. بازی فینال ۹۰ دقیقه است و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد برنده بازی می‌شود. در این بازی با استفاده از تجربه ۲ سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم تا برنده بازی شویم و اولین قهرمانی پرسپولیس در آسیا را کسب کنیم.

بشار ادامه داد:، فینال تک بازی و شانس هر ۲ تیم برای برد یکسان است. یک اشتباه فردی می‌تواند تیم رقیب را به گل برساند و پیروز میدان کند. به همین خاطر در این بازی نباید تیمی اشتباه کند.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: ما در ۲۰ روز گذشته بازی در لیگ ایران انجام ندادیم، اما تمرینات خوبی انجام دادیم تا برای بازی فینال آماده شویم. باید ببنیم در ۹۰ دقیقه چه اتفاقاتی می‌افتد، ولی ما با انگیزه آمدیم تا قهرمان آسیا شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.