سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی نساجی: تلاش خود را برای بازگشت نساجی به جدول می‌کنم

وحید فاضلی گفت: همه سعی خود را می‌کنم تا تیم فوتبال نساجی را به جدول رده بندی بازگردانم.

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: صحبتی درباره بازی امروز ندارم و فقط از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم و ناراحت هستم به خاطر هوادارانی که با این تیم می‌خوابند و بیدار می‌شوند. همچنین بازی قبلی را دیدم که برخی از طرفداران اشک می‌ریختند و واقعا حرفی برای گفتن نیست و سرم پایین است و هر انتقادی را می‌پذیرم. همه تلاش خود را می‌کنم که تیم نساجی به جدول برگردانم.  

فاضلی درباره علت اصلی باخت نساجی گفت: تمرکز نداشتن بازیکن ما باعث شکست برابر تیم مس رفسنجان شد و روی گلی که خوردیم بار‌ها تمرین کردیم و حریف را آنالیز کرده بودیم. در همان صحنه‌ای که کار کرده بودیم تیم حریف به گل رسید و این موضوع هشداری برای ما است. من را انتقاد کنید و به بازیکنان نساجی کاری نداشته باشید. البته بازیکنان ما باید درک کنند که پیراهن چه تیمی را بر تن کردند و گل هفته قبل را این بار برابر مس رفسنجان دریافت کردیم. تیم مس رفسنجان توپی به محوطه جریمه ما نیاورد و این تیم موقعیتی نداشت. آن‌ها فقط یک موقعیت داشتند که در نهایت گل زدند.  

برخی از بازیکنان پاسخگوی خواسته های ما و هواداران نبودند 

او بیان کرد: من به بعضی از بازیکنان خیلی فرصت  دادم، اما آن‌ها پاسخگوی خواسته‌های ما و هواداران نبودند. من هواداران را درک می‌کنم و آن‌ها هفته پیش غرورشان شکسته شد و همه تلاش خود را می‌کنم که به جدول رده بندی بازگردیم و تیم را جمع کنیم.  

فوتبال میرزازاد را نمی توانیم  نابود کنیم  

 فاضلی درباره اینکه میرزازاد، گلر نساجی روحیه لازم را برای قرار گرفتن در دروازه این تیم شمالی ندارد، گفت: عملکرد میرزازاد به غیر از بازی با سپاهان خوب بود و  خیلی از  بازیکنان ما در بازی با سپاهان بد بودند و  فقط یک نفر بازی بدی ارائه نداد. ما نمی‌توانستیم یک گلر جوان و آینده دار را بیرون بگذاریم، چون شاید فوتبالش نابود شود. ما این ریسک را کردیم و میرزازاد را درون دروازه گذاشتیم و عملکردش بد نبود، اما باید آنالیزش کنیم تا او پاسخگوی عملکرد فنی اش باشد.  

تخریب بازیکن و مربی کمکی به تیم نساجی نمی کند 

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه این تیم شمالی موقعیت گلزنی چندانی در این بازی نداشت، بیان کرد: من این حرف شما را قبول دارم. متاسفانه تیم ما بدون توپ خوب می‌جنگد، اما زمانی که توپ داریم اشتباهات ما زیاد است و باید در این زمینه کار کنیم. علت این موضوع را می‌دانم، اما نمی‌خواهم آن را رسانه‌ای کنم. تخریب بازیکن و مربی کمکی به تیم ما نمی‌کند، اما من همه انتقادات را می‌پذیرم و باید تلاش مضاعف کنیم. کار سخت است و تیم‌ها شکل گرفتند و نمی‌توانیم با جنگندگی صرف نتیجه بگیریم. اگر می‌خواهیم جنگنده باشیم نباید اشتباه کنیم که به آن صورت گل بخوریم و حداقل بدون توپ نباید اشتباه کنیم. ما در تمرینات روی  شیوه‌های مختلف کار می‌کنیم.  

او افزود: باید آنالیز و موشکافی کرده تا مشکل را پیدا کنیم و نباید به آن صورت گل می‌خوردیم. ما زیاد روی صحنه‌ای که گل خوردیم کار کردیم و شاید بازیکن تمرکز نداشته است. ما می‌توانیم این نقیصه را برطرف کنیم و باید بدانیم در کدام تیم کار می‌کنیم، چون نساجی تیم بزرگ و قدمت داری است.  

فاضلی درباره عملکرد داوری این بازی گفت:  تا زمانی که داوری‌های ما به این صورت باشد، حریفان هم به اینجا می‌آیند و وقت تلف می‌کنند. تیم مس رفسنجان یک ربع وقت تلف کرد و تیم داوری هم با این تیم همکاری لازم را داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.