سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش پورحمیدی درون دروازه آلومینیوم/ ۴ کلین شیت در ۵ بازی

حسین پورحمیدی دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم با درخشش خود در مسابقات لیگ برتر کمک زیادی در روند صعودی اراکی‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در این دیدار حسین پورحمیدی همانند ۵ بازی گذشته درون دروازه اراکی‌ها ایستاده بود و موفق شد چهارمین کلین شیت خود را ثبت کند.

پورحمیدی از هفته سوم از استقلالی‌ها جدا و با قراردادی قرضی به جمع آلومینیوم سازان اضافه شد.

او موفق شد در اولین بازی خود در مقابل مس رفسنجان، اولین کلین شیت خود را ثبت کند تا شاگردان خطیبی به اولین امتیاز لیگ برتری برسند. پورحمیدی در دومین دیدار خود در مقابل فولاد خوزستان هم دروازه خود را بسته نگه داشت.

او در هفته پنجم اولین و تنها گل خود در این فصل را از تیم ماشین سازی تبریز دریافت کرد. در هفته ششم پورحمیدی با گرفتن پنالتی امیر روستایی (مهاجم پیکان)، آلومینیوم را از شکست نجات داد.

پور حمیدی امروز هم موفق شد چهارمین کلین شیت خود را در آلومینیوم تجربه کرده و در پیروزی تیمش در مقابل صنعت نفت نقش مهمی ایفا کند. اراکی‌ها بخشی از روند صعودی‌شان در چند هفته اخیر را مدیون پورحمیدی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.