سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعدیل ۴ هزار و ۹۰۰ چراغ روشنایی معابر طی مانور سراسری

طی مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق در چهارمحال و بختیاری، ۴ هزار و ۹۰۰ چراغ روشنایی تعدیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق همزمان با سراسر کشور با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح ولتاژ برق در شهرستان‌های دهگانه استان طی دو روز کاری در حال اجرا است.

او افزود: در مجموع شهرستان‌های استان، تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ چراغ روشنایی معابر، مشمول طرح تعدیل شناسایی شده است و طی اجرای این مانور، تعداد چهار هزار و ۹۰۰ چراغ روشنایی تعدیل خواهد شد که توان تعدیلی آن برابر ۱.۲ مگاوات و انرژی صرفه جویی شده نیز بیش از ۱۲ مگاوات خواهد بود.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: طی اجرای دو روزه این مانور، ۸۴۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی کم مصرف جایگزین چراغ‌های پرمصرف خواهد شد و یک هزار دستگاه چراغ روشنایی ۲۵۰ وات نیز به ۱۵۰ وات تبدیل می‌شود.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های جهادی در صنعت برق، ارتقای تمرکز، آمادگی و چابک شدن نیروی کار را به دنبال خواهد داشت گفت: اکیپ‌های اصلاح ولتاژ نیز در سراسر استان مستقر هستند و بیش از ۱۶ کیلومتر پروژه تبدیل سیم به کابل خود نگهدار را در قالب طرح چاوش اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.