سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ پلیس مجروح خمین حالشان خوب است

حال عمومی ۳ پلیس مجروح درگیری با سارقان مسلح در خمین مطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ احمد ربیعی معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مساعد بودن حال عمومی ۳ مجروح عملیات پلیس خمین در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

سرهنگ ربیعی با نثار درود به روح شهید مرتضی براتی شهید عملیات درگیری با سارقان احشام در شهرستان خمین گفت: از نخستین ساعات وقوع این حادثه و مجروح شدن ۳ نفر از سربازان پلیس استان مرکزی در مبارزه با سارقان احشام، بلافاصله با پیگیری‌های انجام شده از سوی این معاونت، مجروحان برای درمان به بیمارستان‌های ناجا در تهران انتقال داده شدند.

سرهنگ ربیعی افزود: در پی آخرین اطلاعات کسب شده از مدیران و پزشکان معالج در مراکز درمانی ناجا حال عمومی مجروحان این عملیات پلیسی
مساعد است.

او اضافه کرد: وضعیت جسمانی مجروحان حادثه به صورت لحظه‌ای از طریق تهران مورد رصد قرار می‌گیرد و تا کنون با دعای خیر مردم و عنایت حق تعالی، وضعیت عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.

۲۵ آذرماه در عملیات درگیری نیرو‌های کلانتری ۱۲ شهرستان خمین با سارقان مسلح احشام ستوانیکم شهید مرتضی براتی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر از ماموران مجروح شدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
سارقان مسلح هر چه زودتر اعدام شوند ...