سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش بودجه بخش کشاورزی راهی برای رونق صادرات

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: افزایش بودجه بخش کشاورزی عاملی مهم در رونق صادرات و امنیت غذایی کشور محسوب می شود.

مسعود اسدی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر نگاه جدی به نقاط ضعف بودجه سنوات قبل اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وضعیت کشور را به درستی باید رصد کند چرا که نمی‌توان نسبت به سال آینده دیدگاه خوشبینانه و افراطی داشت.

او افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده باید این تصور را داشته باشند که دشمنان استکبار غرب ممکن است فشار بیشتری بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند که با این وجود در بحث امنیت غذایی باید کار کرد.


بیشتر بخوانید


اسدی با تاکید بر این‌ مسئله که بودجه سال آینده باید انبساطی باشد، بیان کرد: نظام‌جمهوری اسلامی باید مراقب باشد تا از حیث امنیت غذایی تحت فشار غرب قرار نگیرد، به همین خاطر مجلس در تدوین بودجه بخش کشاورزی با دید باز و انبساطی باید عمل کند.

افزایش بودجه بخش کشاورزی ضریب امنیت غذایی کشور را افزایش می‌دهد

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز با بیان اینکه مهم‌ترین بخش در امنیت غذایی و امنیت ملی در سال ۱۴۰۰، بخش کشاورزی است، گفت: در بحث تامین بودجه، حمایت از کشاورزان در خرید تضمینی و یارانه، مهم‌ترین بخش در افزایش ضریب امنیت غذایی محسوب می‌شود، به همین خاطر بیشترین بودجه را باید روانه این بخش کرد تا در تمامی بخش‌ها شاهد توسعه باشیم.

او در پایان تصریح کرد: نمایندگان‌ مجلس با نگاهی به نقاط ضعف بودجه سال قبل می‌توانند بستر بودجه سال آینده را برای رونق کشاورزی و صادرات فراهم کنند‌.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.