سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت اوقاف کرمان از دانشجویان و طلاب برای پژوهش در حوزه وقف

معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف استان کرمان با اشاره به هفته پژوهش گفت: این نهاد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میرزایی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمان با اشاره به هفته پژوهش و دعوت از دانشجویان و طلاب برای پژوهش در حوزه وقف، گفت: این نهاد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

او از همه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا برای انتخاب موضوع پایان‌نامه و رساله دانشگاهی خود از بین موضوعات اعلام‌شده ازسوی سازمان اوقاف دعوت کرد و افزود: پایان‌نامه‌هایی که از میان موضوعات اعلامی انتخاب شده و برای تحقق مأموریت‌ها و سیاست‌های این سازمان است، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

میرزایی از دیگر شرایط حمایت از این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را کاربردی بودن آن‌ها عنوان و تصریح کرد: پایان‌نامه‌های تهیه شده باید قابلیت اجرایی شدن داشته و نتایج حاصل از آن‌ها نیز کاملاً دقیق و دور از کلی نگری باشند.

او بیان داشت: پایان‌نامه و رساله پس از بررسی و تایید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت‌بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند.

 معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل اوقاف استان کرمان گفت: فراخوان حمایت از مقالات را به تمام دانشگا‌های استان ارسال کرده ایم و هر دانشجویی که تمایل دارد موضوع پایان‌نامه یا رساله خود را به موضوعات اعلام شده اختصاص دهد، سازمان اوقاف و امور خیریه، وی را مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهد داد.

میرزایی با بیان اینکه اوقاف منابع مورد نیاز را در اختیار پژوهشگر قرار می‌دهد، افزود: اگر دانشجویان برای پژوهش خود نیاز به منابع داشته باشند ما این منابع را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

اوبا تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های ما «کاربردی بودن پژوهش» است، تصریح کرد: همیشه سعی کرده‌ایم، پژوهش‌هایی را انجام دهیم که نتایج حاصله از آن قابلیت کاربردی شدن داشته باشد و در حرکت روبه جلوی سازمان مؤثر واقع شود.

میرزایی به طرح‌های پژوهشی اوقاف استان کرمان اشاره کرد و تدوین سند راهبردی موقوفات به منظور افزایش تاثیر آن در توسعه استان، طرح تدوین مدل توسعه گردشگری مذهبی با تاکید بر بقاع متمرکز استان با هدف اشتغال زایی، سند راهبردی بقاع متبرکه استان و بررسی نقش تعاملات، نهاد‌ها و ارگان‌های همتراز در افزایش بهره وری را از طرح‌های پژوهشی در حال انجام در سال جاری دانست.

او تصریح کرد: همان‌طور که واقفان خیراندیش از اموال خود گذشتند و آن را برای مردم وقف کردند، امروز نیز پژوهشگران می‌توانند وقت و پژوهش خود را وقف کنند.

میرزایی از تمامی پژوهشگران و محققان خواست: در زمینه‌هایی که این سازمان نیاز به پژوهش دارد، به این مجموعه کمک کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رصا
۱۲:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
خدا خیری اوقاف بده ..تشکر از اطلاع رسانی