سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) در هفته هفتم لیگ برتر

بنا به اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می‌شوند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برنامه فرهنگی هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بیستم فوتبال، فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: با توجه به مناسبت این هفته و به منظور اجرای هماهنگ و سراسری در سطح کشور، رقابت‌های این هفته با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار انجام می‌شوند.

او شعار این هفته را "خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار مبارک"، عنوان کرد.

امیرخسروی افزود: سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌ها و مدیران عامل باشگاه‌های فرهنگی ورزشی اعلام کرده است، هفته هفتم لیگ برتر با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شود.

او بیان داشت: طبق هماهنگی و جلسات آنلاینی که اینجانب با بازی بخش مسئول فرهنگی باشگاه شهرخودرو، علیرضا پوررضا مسئول فرهنگی باشگاه گل‌گهر و مرتضی موسوی مسئول فرهنگی هیئت فوتبال سیرجان برگزار شد، بر گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار تاکید و در مورد نصب بنر در این خصوص در ورزشگاه و اعلام از طریق گوینده ورزشگاه و گزارشگر بازی هم بحث شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.