سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده مناسب برای ۲ هزار خانوار روستایی بهمئی

فرماندار بهمئی گفت: با بهسازی جاده‌های روستایی ۲ هزار خانوار در شهرستان بهمئی از جاده مناسب برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه با مشارکت راه و شهرسازی بیش از ۲۰ روستای این شهرستان از جاده مناسب برخوردار شدند گفت: با بهسازی جاده‌های روستایی ۲ هزار خانوار در شهرستان بهمئی از جاده مناسب برخوردار شدند و برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حکمت الله سنایی افزود: در این طرح حدود ۴۰ هزار متر مربع جاده روستایی تکمیل و آماده بهره برداری است.

او بیان کرد: هم اکنون اهالی روستای پُشت کوه ملا طهماسب، اسلام آباد، سَر لیکک، تنگ اَبدال، سَر گَرَک، گرمانشاد، بنه آخوند، پاراه اردشیر، پاراه هیرمی، موران، گچ بلند، برم الوان، نَرِ میانه، کچلون، مَنیَزور، مونگیره، نرمون، بُنه پیر، سید صالح، بادام دان، نارستان از مزیت راه مطلوب برخوردار شده اند.

فرماندار بهمئی با اشاره به دستور وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت جاده روستاهای بالای ۵۰ خانوار در این شهرستان بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح، احداث بیش از ۲۰۰ دهنه پل لوله‌ای با قطر یک متر، بیش از ۱۰۰ پُل و ابنیه فنی و احداث دیواره‌های نگهدارنده در راه های این شهرستان نیز انجام شد.

سنایی بیان کرد: کاهش تلفات و خطرات جاده‌ای، صرفه جویی در هزینه‌های تردد و حمل و نقل روستائیان، جلوگیری از مهاجرت روستاییان از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.